Chevy Impala SS Forum banner

1 - 20 of 97 Posts

·
Registered
Joined
·
6,443 Posts
Discussion Starter #1
Its coming down pretty quick we are supposed to get 10-20"

That doesnt happen that often in our area.

One of our very own, got into a fender bender.

I was doing awd burnouts in the baja just now. NO GOOD, but fun sorta, glad I was at home.
 

·
Registered
Joined
·
2,639 Posts
Yeah that sh*t is headed up my way too...

I then parked the b.body up, and pulled out the winter driver:D
 

·
Registered
Joined
·
4,667 Posts
THAT'S NOTHING, WE HAD 20" OF SUNSHINE TODAY!

man it sucked having to drive with the a/c on.
 

·
Registered
Joined
·
2,639 Posts

·
Registered
Joined
·
2,639 Posts
I had 12 inches of 30 degrees today. Wasnt bad working in shorts & a t-shirt.
LOL...damn that had to feel so good to work n shorts & t-shirt n 30 degrees, you lucky bastard:D
 

·
Registered
Joined
·
10,948 Posts
Glad I am not shoveling snow this winter...... Off to do some more car mods.. 60 degrees in flawduh soon. I was laughing at all the people in sweatshirts and pants. It was 73* before.. wtf
 

·
Registered
Joined
·
2,639 Posts
it hasnt snowed here in 10 years... but it has rained, hardly.

I don't think Cali-folks would be able to survive in a inch of snow...lol!:D
 

·
Registered
Joined
·
6,443 Posts
Discussion Starter #14
RUST?/SALT? anybody lol glad it hasn't snowed out here in 2-3 years.

IDK, I think that might avoided, they were spraying some liquid down earlier to day. 2 trucks drivin in tandem, and 2 more infront spraying something down, prolly water to make sure the ice sticks.

I dont drive during the winter in my car. They mainly put sand down around here, if anything.
 

·
Registered
Joined
·
2,639 Posts

·
Registered
Joined
·
6,443 Posts
Discussion Starter #17
RUST?/SALT? anybody lol glad it hasn't snowed out here in 2-3 years.
Sand??? They put salt on da roads up here, and that stuff really helps/melts the slush n ice on the roads pretty damn good.

Yep sand, use that after the calm, to get traction.

Salt realy dont see it too much, but I know its there because of the white look to the road after its done.

This new stuff must be like salt beacause it left the road the same color, but its prolly not as potent.
 

·
Registered
Joined
·
697 Posts
They use SALT here on New York City Roads. They are predicting the snow to start at noon. It is 10:30 pm. Right now I can see outside my window and see a sanitation truck spraying salt a good 12 hours before it starts.

This is when you put the SS into hibernation. Pic of March 09 storm NYC.
Sanitation truck spraying salt on the road. Rust city here we come!!
 
1 - 20 of 97 Posts
Top