Chevy Impala SS Forum banner

Regeneracja korpusu zaworu i pompy 4L60E

8.4K views 28 replies 5 participants last post by  sherlock9c1  
#1 · (Edited)
Drodzy członkowie ISSF, w końcu mam wystarczająco dużo narzędzi, doświadczenia i pewności siebie, aby zaoferować usługi regeneracji korpusu zaworów i pompy 4L60E w bardzo ograniczonym zakresie.

Image

Prawdopodobnie po moich postach na tym forum możesz stwierdzić, że pracuję nad 4L60E jako hobby od około 20 lat. Wkrótce po zakupie moich pierwszych B-bodies w 2003 roku, tego lata skończyłem z dwoma uszkodzonymi 4L60E i uczyłem się w warsztacie, aby dowiedzieć się, jak je regenerować. Zwróć uwagę, że to było trzy lata przed YouTube; jedynymi rzeczami dostępnymi dla majsterkowicza były instrukcje ATSG, katalog TransGo i uprzejmi konstruktorzy skrzyń biegów.

Rok później myślałem, że wiem wszystko i potrafię dość szybko zregenerować 4L60E, ale szczerze mówiąc, byłem dość naiwny i istniało wiele niewiadomych w całej branży. Dzięki znaczącym badaniom i rozwojowi firmy Sonnax, TransGo i innych, kluczowe przyczyny awarii 4L60E są obecnie dobrze zrozumiałe. Po zbudowaniu sześciu 4L60E od 2018 roku i zainwestowaniu setek w odpowiedni sprzęt do testowania i regeneracji, jestem teraz przekonany, że zużycie korpusu zaworów (powodujące niewystarczające ciśnienie w linii) jest główną przyczyną awarii pakietu sprzęgła 3-4.

Image